Følgere

søndag 24. februar 2013

Dette kortet er en bærbar klem

Jeg har prøvd meg på å fargelegge et motiv.
Må bare si at det er ikke min sterke side.. men det får  nå så være.
Av og til så kommer lysten til å farge/male over meg..sørgelig nok så går det utrolig fort over.
Teksten er skrevet på PC.
Hvor arkene er fra forblir en hemmelighet, både for meg og for dere.
Motivet har jeg stemplet to ganger og klippet ut blomsten for så å lime den på det første stempelmotivet.
Jeg har brukt Distress Ink å male med.
Fargene jeg har brukt er Mustard Seed, Worn Lipstick og Broken China.
Jeg har svertet rundt motivet med Old Paper.

Ellers så er det brukt bling, sløyfebånd fra Bazzill og Stickles GlitterGlue rundt kanten på motivet.

Er med på følgende utfordringer:

Setter du pris på din venn, så si det!
Hadith


8 kommentarer:

  1. Beautiful!
    Hugs
    Robi

    SvarSlett
  2. Så søtt kort :) Kjempe fine farger :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen til Scrappin All over :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Å så søtt kort. :)

    SvarSlett
  4. Så søtt og så herlige vårfarger:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  5. Så friskt og fint dette var! Motivet er jo bare så søtt!
    Takk for at du deltar med oss i Scrappin All Over!

    SvarSlett
  6. Terrific card my dear^_^
    Gorgeous and sweet image^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvarSlett
  7. Herlig og søtt kort! Flotte farger!
    Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  8. the image is just adorable! Thank you so much for sharing with us at Allsorts and good luck in the challenge.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.