Følgere

søndag 17. mars 2013

Påske-egg

I dag er det blitt scrappet et påske-egg i kjelleren min :)
Det er i kjelleren jeg har alle hobbysakene mine.
Jeg skulle gjerne hatt eget hobbyrom..men der sitter jeg altså.. under trappa ved fryseren :)
Plassen er ikke stor og det virker faktisk som at den krymper med årene..skjønner ikke helt den greia der.
Egget er kjøpt på Panduro og jeg har brukt helt vanlig avispapir og decoupagelim for å feste papiret.
Ellers er det brukt bazzilpapir til swirlene,  div silkeblomster, brads, halvperler og  hugsnug bånd til sløyfen.
Bånden er farget med mange farger fra Distress Ink. 
Egget har fått en dusj med Dylusions og hele egget med pynt er sprayet med Glimmermist.
Nærbildet av stempelet..jeg syns denne krabaten er så søt, syns ikke dere?
Han har fått litt Stickles glitter glue på seg, litt gult i blomsten samt ei halvperle.
Egget fra en annen vinkel.
Da er det bare å putte litt snop i egget og vente på påsken. 
Jeg er med med på disse utfordringene:
Kortgleder vår
Heck of a Challenge vår, sommerfugler og perler
Papirdokkene maling, mist
Kreativ scrapping påske, men ikke kort
Scrap'a'Long påskeliljer og/eller gule blomster
Kort o Mania brun, gul og hvit

I dag stod jeg opp til sol og vårvarme ute..
Det er helt vindstille og et nydelig vårvær.
Jeg skal ta et bilde og vise dere den herlige utsikten jeg har fra verandaen.
Det ble altså to bilder..knis..
så har dere nesten hele utsikten fra verandaen :)

Jeg ser forresten at fuglehuset må få "litt" maling i år.
Kos dere og ha en flott kreativ dag videre.

Våren er vidunderlig.
Den får deg til å føle deg ung nok til å gjøre alt det som du er gammel nok til å vite at du ikke kan.
F.P. Jones


16 kommentarer:

  1. Flott utsikt og flott påskeegg!
    Jeg sitter også i kjelleren og hobbylerer, men jeg er heldig som har et stort og flott hobbyrom :)
    Ha en fin søndagskveld,klem

    SvarSlett
  2. Hold da helt op en smuk udsigt - tror ikke jeg fik lavet andet end at nyde den hvis det var min. Sødt sødt æg - go' ide med avispapiret til blomsterne - det gør det lidt råt og rustikt. Knus Caia

    SvarSlett
  3. Beautiful creation!

    Thank you for sharing with us at My Time To Craft this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvarSlett
  4. Wonderful creation my dear creative friend^_^
    I love this tender image^_^
    Have a beautiful day^_^
    Sonia

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelig!
    Jo kjempe søtt stempel:)
    Nydelig utsikt du har også.
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  6. Nydelig påskeegg!. Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  7. Kjempeflott påskeegg!
    Tusen takk for at du deltar hos VU.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  8. Nydelig egg og nydelig utsikt :)
    Er helt enig i at scrappeplassen kan krympe. Her er det på samme måten enda jeg har et helt rom for meg selv!

    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen og lykke til
    Klem og ønsker om en god påske fra Jill

    SvarSlett
  9. Lekkert egg, morsomt med en litt annen form. Flott pyntet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  10. love this, its fabulous. thanks for shareing at 'heck of a challenge' love mandy xxx

    SvarSlett
  11. Herlig påskeegg!

    Takk for at du scrapper med NSHK!

    Klem, Mari

    SvarSlett
  12. Herlig egg.. og den kaninen/haren var bare så søt

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap'a'Long og NSHK denne runden og håper å få se mye mer fra deg...

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  13. Jeg har kost meg med å titte i bloggen din, er så imponert over alt det fine du lager! Så variert, både kort, strikking, hekling og nupereller. Så flink du er! Gleder meg til å følge deg videre!
    Ønsker deg en riktig god påske!
    klem fra din nye følger Unni :)

    SvarSlett
  14. Supert påskeegg. Liker disse eggene står denne veien. Silig å bruke avispapir på det. Takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  15. Meget smukt påskeæg. Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.