Følgere

tirsdag 4. juni 2013

Et rammekort.. Til lykke ♥

Det har blitt en liten pause i bloggen min.. og grunnen er sommerværet. :)
Sol, blå himmel og vindstille.
Nydelig har det vært, men nå er det tilbake til normalen med vind, overskyet og nesten hagl i regnet.
Og da er det igjen tid for kortlaging ♥
Jeg har prøvd meg på et rammekort denne gangen.
Det er bestandig spennende å prøve nye ting.
Tutorialen på kortet fant jeg her.
Papirene jeg har brukt er restepapir.
Jeg driver og rydder i hobbysakene mine og prøver fortvilt å få et system i rotet..ikke lett.
Så det "enkleste" er å bruke opp noe..(tror jeg)

Nærbilde av pynten.
Jeg har brukt knapper, blomster, perlesnor og litt bling.
Dies fra Marianne Design.
Sommerfugl punch fra MS.
Hugsnug-bånd til å knyte sammen kortet med. 
Teksten inni kortet tror jeg er fra KortogGodt.
Jeg limte også inn ei "hempe" til å putte penger i inni kortet.
Kommer bare ikke på hva det egentlig heter..uff..

Jeg er med på disse utfordringene:
Cardandscrap bruk blomster
hvor jeg har valgt ..  pearls, green and buttons
StampARTic sommerfølelse
Papirdokkene juggel og juveler
Scrap'a'Long perler, perler og perler


Jeg var å så om barndomshjemmet mitt i dag.
Det er ca.4mnd siden min far døde og enda møter fuglene "hans" opp for å få mat når de ser ytterdøra er åpen. 
♥ 
Så selvfølgelig må jeg ha med noe godt til de.
Veldig koselig.


Folk vil glemme hva du sa.
Folk vil glemme hva du gjorde.
Men de vil aldri glemme hvordan du fikk dem til å føle seg.
Ukjent.







7 kommentarer:

  1. Så nyyydelig rammekort! Delikate vakre farger, lekkert pyntet med blomster. Og like flott inni :)
    Jeg blir aldri ferdig med å rydde i sakene i hobbykroken min. Rot i systemet, system i rotet... skal jeg sortere etter farge eller tema... stadig nye ting som trenger et sted å bo, men det er allerede fullt overalt... Du har nok rett, det er bare å sette i gang og bruke opp så mye som mulig :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Super smukt rammekort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  3. Det er et fantastisk sødt kort - det må prøves. Godt du husker fuglene også selv om det er "sommer". Knus

    SvarSlett
  4. oh wow this is gorgeous .. what a fabulous design
    Thanks for joining us at Heck of a challenge this month
    Lisa x

    SvarSlett
  5. For et aldeles nydelig kort!!! Ser ut som mye jobb, men så ble det flott og da :-)

    SvarSlett
  6. This is an amazing project... just lovely! Thanks for joining us at HOA challenge!
    ;-) Alex H.

    SvarSlett
  7. Et flott kort du har laget til Papirdokkenes utfordring denne gangen...
    Lykke til!

    DT- Angella

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom og legger igjen en kommentar.